Kızlar İlaç kullandığımdan dolayı fazla kontrolsüz kilo artışım oldu ve dün hastaneye gittiğimde kan testimde insülin direncimin artmış olduğunu gösterdi kilo vermem lazım yaşayanınız var mı ve düzenli dengeli beslenmem lazım diyet yapıyorum birazcık egzersiz ve spor başladım yürüyüşlere başlıyorum su içmeye başladım sizce geçer mi şeker hastası olmak istemiyorum