valla sakın aranızda yatırma gibi bi hata yapmayın cok güzel bisey ama bi süre sonra inan rahat yatamıyosun cocuk hareketlerinizden uyanıyo siz uyuyamıyorsunuz rahat rahat benim uyku kalitem düştü inanın 5 aylık suan zorla beşiğine alıştırmaya çalışıyorum keske basından beri beşiğinde uyutmaya alıştırsaydım..