uykusuzhergece_ Hanımlar ben sütümü sağdığımda diyelim bebeğe 1 saat veya 2 saat sonra vereceğim. Süt soğumazmı oda sıcaklığına nasıl gelecek ? Siz nasıl yapıyorsunuz? Acil cevap verirmisiniz lütfen 🙏
uykusuzhergece_ SeninAnnenBirMelektiYavrm mesela atıyorum gündüz 1 de sağdığım sütün ömrü ne kadar olur ? Saat4 de de verebilir miyim?hiç bir bilgim yok bu konuda kusura bakmayın
SeninAnnenBirMelektiYavrm uykusuzhergece_ dışarıda 3 saat buz dolabinda 3 gün buzlukta 3 ay dayanıyor
Elifffnur uykusuzhergece_ oda ısısında 3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay süresi oluyor kullanacağın zaman benmari usulü koy ılıyınca verebilirsin 🤩
basakhanim34 Boncuk21 bebeğiniz mamaya alışkınsa sıcak içmek ister ama mama alışkanlığı yoksa oda sıcaklığında verin
Elifffnur Boncuk21 gereklimidr bende tam bilmiyorum ama ihtiyacım olduğu zaman biraz ısıtmayı tercih ediyorum doğru mu yapıyorum emin değilim ama 🌹 bilen biri cevaplar şimdi