Gulsahm meme reddine işaret ne yazık ki. Bende rahatsızlığımdan ötürü 2 güne yakın emziremedim emzirmek istediğim zaman da emmedi çünkü biberona alışmıştı küçük bey. Her göğsüme yaklaştırdığım zaman ağlama krizlerine girerdi. Serbest bıraksam kaçıp gidecek gibiydi 🙄🤣 müsaade etmedim o direndikçe ben direndim, o çektikçe ben ittim ve kazandım