Tazebabyy Hanımlar misafirim gelecek kedi dili bisküvisinden yapıcam ama ıslatmak için nescafem yok , sütlü köpüklü olanlardan var ama o olmaz bence , filtre kahvem var fındıklı , Türk kahvesinden olur mu olursa şekerli mi pişircem nasıl ıslatabilirim
mavera95 Tazebabyy canım ben hep yaparım ama Türk kahvesi ile hiç yapmadım ya olur mu ki sütlü köpüklü daha mantıklı geldi bana
Caglarass Tazebabyy Türk kahvesi olmaz bence ya. Ben olsam sütlü köpüklüye biraz filtre kahve karıştırıp yapardım 😂
ma9419 Tazebabyy öyle de olabilir içinde eritirsiniz karıştırarak. Ama zaten muhallebisinde şeker oluyor bence dengeler
Nik_mik_yok Tazebabyy sütlü türk kahvesi diyorum . Büyük bardak kadar pisir telvesi dibine çökünce ıslatırsın
Derinsmommm Tazebabyy ben çok yaparım türk kahvesiyle olur mu sanman, en mantıklısı sütlü köpüklü bence
mummy Tazebabyy daha yenilerde Instagram’da gördüm filtre kahve ile de yapabilirsiniz diyordu bence en mantıklısı filtre kahve