Perihangungor Aselmira21 hayır yatmıyor başvuru kağıdı dolduruyorsunuz 1 ay içerisinde de yatıyor ya ziraat bankasından yada PTT den alabiliyorsunuz parayı
Esma_mutlu42 Dilaratkn555 alırsın canım o senin hesabında durur istedin zaman git al tcn üzerine yatıyor zaten
TlhErva65 elifali64 Oluyormu öyle ben bilmiyordum ben oğlumda sadece bor kere aldım kiziminda henüz almadım