Sum098 ınanın yengem taktı dr a bıle gıttık bızımkı birde cok utangactı 2,5-3 yas cıvarıydı dr bır seyler gosterıp sormak ıstemıs ama utanmıs. Annesının bacagına sarılıp gosterdıgı seylere bıle bakmamıstı. Bıze hayvanları tasıtları renklerı ogretın 3 ya da 6 ay(aydan tam emın degılım 10 sene oldu cunku) sonra getırın sorarız ama bence sorunu yok gelene kadar zaten epey acılır dedı. Dr utangac oldugunu da anlayıp soylemıstı bızım kız goturmeden acıldı gercekten. Daha net oldu soyledıkleri. Kendı kendıne cabalıyormus sız hayvanları seslerını tasıtları renklerı ogretmeye calısın bu sekılde daha pratıklesıyor dıllerı. Kucuk yegenım de sayıları melodık sarkı ıcınde soyleye soyleye ogrenmıstı🤗 bazı harflerı tam soyleyemez halen, ana sınıfında ogretmenı anlamsız kelımelerı var demıs basta. Sonra bakmıslar kı bızımkı tv de ıngılızce seyler de ızlıyor onları soyluyormus harflerde sıkıntısı oldugu ıcın anlamıyorlarmıs. Yıne de dıl terapıstıne goturuyor yengemler. Akranlarından cekıncelerı olmaması ıcın. İngilizce seyler de acıyorsanız o ds karmasaya yol acıyor olabılır.