Öyle ışık açık yatmak çok yanlışmış doğumumda herkes gittikten sonra gece yarısı yani ışığı kapatalım mı kapatmayalım diye annemle konuşurken hemşire gelmişti ona sormuştuk gülmüştü ya siz ışıkta uyuyabilir misiniz geceyi gündüzü böylelikle ayırt edicek tabikide kapatın demişti ve hep öyle alıştırdım kızımı saat 10 olduğnda ışığı kapatırız gece olduğunu bilmesi için