Kızlar merhaba sizlerin düzeni nasıl merak ediyorum, ben kendimce 2 aylıktan beri oğlumu sabah 7 veya buçukta kaldırıyorum (şimdi kendisi uyanıyor) sonra biraz oyalanıyoruz oyun oynuyoruz 8 gibi tekrar uyuyor 9 buçuğa kadar. Öğlen uykusuna 12 de gidiyoruz en fazla 2 ye kadar yatıyor uyanırsa tekrar uyutuyorum zaten uyumak da istiyor. Saat 5 de 45 dakika 1 saat kadar yatıyor ve 8 de gece uykusuna gidiyoruz oğlum destekli uyuyor ayakta sallayarak ama fark ettim ki düzene oda alıstı saatini biliyor 2 saatte bir uyanıyor sizler nasıl yapıyorsunuz?