Hic üzülmeyin, bebek büyüdükçe o delik kapanıyor. Ben Bulgaristanlıyım ve eczacı gibi çalışıyorum bizim eczanede yerinde ilac yapma belgemizde var ve böyle kalbinde delik olan çok bebeğimiz var. Doktorlar recete yazıyorlar biz toz halinde yapıyoruz. İnanın büyüdükce geciyor, ⅔ yıl sonra yanımıza geliyorlar kocaman cocuklar olmuşlar. Rabbim yardim eder 🙏🏻