Kızlar,oğlum 4,5 aylık meme de ama ayakta emzirerek uyuyor..uyanıkken de ayakta durmak istiyor oturunca kavga kıyamet kopuyor..2 yaşında da kızım var babaannesi sallamaya alıştırdığı için onu hep sallıyoruz bıraktıramadık fakat ben oğlanı hiç sallamamayı tercih ediyorum..bu ayakta gezerek uyutmayı nasıl bıraktırabilirim..sizler sallama dışında nasıl uyutuyorsunuz..(gezerek uyutmayı da babası sağolsun alıştırdı)