Bebeğim 3 ay 20 günlük kendi sütümle besleniyo mama vermedim acaba günlük az da olsa versem mi diyorum onada alışsin hemde ek vitaminlerini almış olur diye düşünüyorum fakat icmiyo biberonu göğsüm gibi emmeye çalışıyo ama olmuyo mamadan mi biberon dan mi bilmiyorum. Napmaliym