gocebebirbayan çok geçmiş olsun üzerini iyice soyun gerekirse sadece bez ve zıbın kalsın ve ağlamıyorsa temas etmeyin,temas ısıyı daha da arttırıyor. Sirke kullanmayın geçici bir yöntem ateş için. Ateş hastalık değildir vücudun hastalıkla mücadele şeklidir eğer bebeğinizde halsizlik beslenmesinde sıkıntı ve idrar yapamama yoksa düşürmek için ilaç vermeyin