Sifa006 Kızlar bebeğim 3 ay 23 günlük bir haftadır falan ağzından tükürük çıkartiyo birde emerken damagiyla ısırıyor sanki bastırıyor acıyo belli ki sertleşmiş bazende huzursuz oluyo acaba diş mi çıkartiyo erken değil mi sizlerin dişi ne zaman çıktı?
TheBaby Sifa006 Bu belirtiler başlangıç. Hemen çıkmaz. Daha çok salya akar. Önlük yetişmez. Herşeyi ısırmaya çalışır. Bizim 3.ayda başladı bunlar. 7 ay 20 günlüktü çıkardı iki tane arka arkaya
Loreyli Sifa006 benim bebeğim de 3 aylıkken başlamıştı bu belirtilere. Korkuyordum dişi çıkacak diye ama 6 aylıkken çıktı. Bu bir süreç yavaş yavaş çıkacak ama başlamış demek ki sizinki de
Balarisi_melisEla Sifa006 kiziminda o aylarda hep akardı kesin çıkıcak derdim ama dis cikarirken hiç salya olmadi direk 1 günde 2 diş yeri kabardi 15 gün sonra patladi üst üste 2 alt dişini çıkardı 7 ay 20 günlükken
Nuray23 Sifa006 belirtiler başlasa da çıkmasi epey zaman alıyor. Benim kiziminda böyle başlamıştı 8. Ayda dışı göründü
isevdayildiz Sifa006 başlangic bu bacim daha heel dur sana daha neler eder o 7 ay 25 günlükken çıktı disi