slm kızlar oglum sükürler olsun 1 yaşina bi hafta önce bastı allaha binlerce şükürler olsun rabbim hayirli uzun ömürler versin inşaallah sormak istedigim bir seyler var 1 ncisi oglum yalandan aglamayi ögrendi ve sürekli o sekilde aglıyo sinirlenince kendini yere atio yere bırakmak istedigimde cok yapio asla oturmak istemio yemek yemek istemio sadece mama istiyo meyve falan gece 4 kere uyanio bazen uyumuyo oturuyoruz sabaha kadar sizdede varmi aceba