Kızlar bebeğim 4 aylık. Sadece anne sütü alıyor. Yediklerime dikkat ediyorum ama Bu ay çok az kilo almış. Süt kalitesini arttırmak için ne yapabilirim. Multivitamin ler sütü etkiler mi kalitesini arttırır mı. Kullananlar ne önerir. Tavsiyelerinize talibim 🥰