Mirayslck Bebeğim tam bir yaşında.Son zamanlarda asla uyumak istemiyor .Beşiğe koyduğunda ağlıyor , uyumamak için direniyor .Ne yapacağımı bilemedim.Geceleri de uyanıp oturuyor bazen hiç böyle yapmazdı .
Mirayslck Mirayslck Çalışıyorum bende yoruluyorum.Uyusa da ben de uyusam diye sabırsızlanıyorum.Bugün biraz zorladım uyuması için ve biraz sesim yükseldi 😞😞
Mom5457 Mirayslck valla 2 haftadır ağzıma s… şakasız. 2 saat cinnet geçirmemek için zor duruyorum hatta bazen 3 saat sürer. Çıldırıyor tepiniyor dönüyor kalkıyor çığlık atıyor ağlıyor. Öğlen uykusunu severdi gece uykusu hep kötüydü ama bir şekilde dalardı şimdi öğlen 1 saat 2 saat uğraştan sonra zorla yarım saat uyur gece desen anlatamam. 1 yaşa az kaldı aynıyız… Allah sabır versin çare yok gibi. Normalde gece uykusu hariç uslu bir bebekti çok sinirli artık belki diştendir.
Yigithan_2121 Mirayslck bizde 13 ayligiz bizde de durumlar aynı artık çıldıracağım hiç uyumak istemiyor yeni uyuttum gece saat 12 ye kadar uyanık gündüz en fazla 1 saat uyur
Ilknurozen Mirayslck bizimde öyle yaşına girdiğinden beri nasıl düzelicek bende bilmiyorum gece uyku yok bize
Mirayslck Mom5457 Bizimde tam tersi iyi olan tek şey gece uykularıydı şimdi o da gitti . Onun dışında her aşaması çok zordu .
Kelebek00 Benimki de 6 dan sonra ayakta 1 aydır böyle zor oluyor karanlıkta uyanıyor ne yapacağımı bilmiyorum nasıl daha uzun uyuturum ki😣
snil Mirayslck Atak dönemi ve pek çok yeni şey öğrendiği için 1.yaş civarı böyle oluyorlar genelde. Gece uyandığında olabildiğince oyuna izin vermeden ışık açmadan geri uyuması için teşvik etmek gerekiyor. Zaman içinde yeniden düzene girecektir 🙏🏻
Yigithan_2121 Mirayslck umarım düzelir gerçekten o kadar yıprandım ki artık ne gece ne gündüz uykularimiz kaldı yinede Allah’ım acilarini göstermesin bı sure dayanacagiz artık
snil Mirayslck Benim en zorlandığım dönemdi bir yaş hala hatırladıkça içim cızlıyor. Diş çıkarma, atak, yürüme arefesi çığlıklar kıyametler 🥲 Uyku düzeni kurmuştum tamamen bozuldu ama hepsini tekrar hallettik geçiyor çok uzun sürmüyor 🙏🏻
buselidunya Mirayslck Aynı durumdayız iki aydır. Normalde en geç 10’da uyuyan çocuk gitti sanki, şimdi defalarca kalkıyor geceleri ve 1-2 saat ayağımda sallamam da cabasıı 🤷🏼♀️
kitapkurdubebeninanasi Mirayslck ayni seyleri yasiyoruz 13 aylik oldu dün gece bile uyandi 3 saat uyumadi aşırı zor ve yorucu sabah zombi gibi geziyorum onun enerji tavan ama😫