Kızım 6.5 aylık oldu ilk günden Bedir göğüs ucum olmadığı İçin silikon takıp emziriyorum kızımı. Hala silikonsuz emmek istemiyor. 2 haftadır emme sorunu yaşıyoruz eskiden daha kuvvetli çekerdi hemen süt gelirdi ama artık çekmesi kuvvetli değil yeni doğmuş bebek gibi çekiyor sütü. Bazen yarım saati bile buluyor sütümün ağzına akması. Tabi o vakite kadar belim kolum uyuşuyor artık. Ağlamaktan bırakıyor. Zorlarsam emmeye devam ediyor şarkılar söylüyorum zıplatıyorum falan. Yani ikimize de işkence oluyor 😢 acaba neden artık geç geliyor sorun nerde tam olarak anlayamıyorum. Çekişinde mi bende mi silikonda da mı😑(silikonsuz da göğüs ucun az da olsa çıktı ama asla tutmuyor)
siz silikonu bıraktırmak İçin veya sütün hızlı gelmesi için yaptığınız bir şey var mı😢🤦🏻♀️