Ayselplt Kızlar bebeğim geç pramuture şuan da 50 günlük , şunu merak ediyorum tam olarak ne zaman görebilir parmak takibi yapıyorum ama takip etmiyor maalesef ??
Mavis34 Ayselplt göz muayenesinde sorun varmıydı benimki 35 haftalık doğdu 50.gunlerde takip yapmaya başlamıştı
cemre_-34 Ayselplt korkma 1 2 ay geç olması geç başlamasında sorun olmaz mesela 6 ay da desteksiz oturur dmi kimisi 7 ya da 8 ay da desteksiz oturmaya başlar bu normal görülür uzun süreçler de sorun olur bnmksini de goz damarları gelişmemişti ama büyüdükçe kapanacak diyordu göz doktorumuz ikinci ayında başlar takip etmeye merak etme
Ayselplt Mavis34 1 aylıkken götürdük göz için 1 ay sonra tekrar gelin demişlerdi bu ayın 25 inde tekrar gidicez . Göz damarları tam gelismemis demişti doktor inşallah kötü bir şey çıkmaz