6 aydayız felaket bi durum halen kusuyor ek gıdaya geçince azalır demıstı doktor malesef ağır reflü oğlum bebelac tcıkıner mama aldık kıvam arttırıcı reflü içinmiş motilum diye bi şurup var aç karnına günde 3 kez bebeklerde ki kusmayı azaltıyor doktor 2 aylıkken vermişti