Ben relactaz damla denedim haftada bir kutu gidiyodu iyi geldi ama çok masraflıydı bende nurse harveysin şurup formunu aldım. Bir seferde 5 ml diyo ama ben 2.5 ml veriyorum bize fayda etti deneyin isterseniz çok pahalı da değil nette 30₺ eczanede 60₺