2.5 yaşında kızım var her dediğimi anlıyor ama konuşmuyor bazı kelimeleri var iki cümle kurmuyor ne zman konuşur kimsemiz yok hep evdeyiz bende fazla konuşamıyorum ara ara. Çizgi filim izler boyama yapıyor oyuncaklarıyla oynuyor sizler ne yaptınız konuşması için yardım eder misinz çok mutsuz oluyorm