mavi_2020 3,5 aylıkken oturdu. Hazırdı çünkü. Hazır olmayan bebek kucağınıza oturtunca kendini kaydırır. Hazırsa başlayın ki 2.aşamaya geçebilesiniz. Ek gıdaya 6.aya kadar yani desteklide olsa kendini dimdik tutabilme lazım. Bir yeri batarmı diye sormayın nolur. Çünkü kalça filmi çekiliyor bebeklerimize. Bir yeri battı muhabbeti eskilerin kalça filmi çekilme zorunluluğu olmadığı için, sorundan habersiz oturtunca meydana çıkan bişey. Şimdi zaten mecbur kalça filmi. Kayıtlara geçiyor.