Zynpmom Kızlar ilk çocuğumu kucağıma aldım şükür. 7 aylık bir kızım var. Yarın lazere başlayacaktım kardeşim 2. Çocuk olmayacak mı ileride o zaman lazer ise yaramaz kıl tüy yine çıkar dedi sizce ????
Mimozacicegim Zynpmom ilk çocuğumdan sonra gittim lazere 1 sene. Sonra 2.çocuga hamile kaldım şuan 2buçyk yasında oğlum yani toplamda 3 seneyi geçti ara vermişim ama maşallah hiç değişiklik olmadı çok işe yaradı gitmediğim halde tüylerim yok denecek kadar az
Hellobacilar Zynpmom bekarken gittim lazere ben. Ne hamileliğimden nede çocuk doğduktan sonra bi tane tüy dahi çıkmadı.
PembissssssBulutcuk Zynpmom epilasyona gittim. Sonra doğum yaptım. Hala tüyüm yok. %2 anca vardır. Oda o kadar ince ki kimisi almaz bile. Herkeste farklıdır…
Zynpmom Hellobacilar Deletedmom_34 Lidya-t Mimozacicegim PembissssssBulutcuk Deletedmom789 avaredolaniyorum Afram96 Teemo07 demirboy Selver58 Ayleevaylee ballitursu Heymamma asiltonunmommysi Coala Cihazın adı neydi kızlar bugün gittim de umex Alexander
Mimozacicegim Zynpmom Bende değişiklik olmadı yani olumlu yönde. İyi ki gitmişim kimseyi dinlemeyip. 3 sene ara vermeme rağmen hamilelik doğum vs tüylerim çıkmıyor çok az çıkıyor
Deletedmom_34 Zynpmom merhaba ben bir süre gittim sonra hamile kaldım, ara verdim, doğumdan 3 ay sonra tekrar başladım, ama hamilelikte çok az yenilendi, dğşğnğn ki yarım bırakmıştım zaten, bir de tam bittirip hamile kalsanız muhtemelen yok denecek kadar çıkar.
Murvet35 Zynpmom bence hiç moraliniz bozulmasın para vermişsiniz gidin yaptırın kurtulun o kadar rahatlicaksiniz ki bende 5seyans yaptırdım gebe kaldım yarım kaldı gebeliğim boyunca çok rahattım tuğlerim azaldı koltuk altını 9ay boyunca hiç almadım bacağımda aynı şekilde çünkü hiç çıkmadı ufak tefek tek tük vardı doğumdan önce jilet yaptım sadece bikere temiz olsun amlaliyata gircem diye sonra doğum yaptıktan 2ay sonra tekar gidiyorum kollarda artma seyanslarim boşa gitmesi gibi bı durum olmadı.lazer süper bişey tuğlerin biticek ve tek tek ince kalıcak gebe kalırsanda merak etme ne güzel işte Killa tugle uğraşmazsjn
Zynpmom Mimozacicegim hangi lazere gitti canım ben kandirilmaktsn da çok korkuyorum 4 sene önce gittim buz lazer dediler ama IPL mis meğer işe yaramadı yani. Şimdi yine başlayacağim o yüzden
Zynpmom Hellobacilar hangi lazere gittin canım cihaz nasıldı yani kandirilirim.diye korkuyorum 4 sene önce gittim buz lazer dediler IPL olduğunu anladım sonradan.
PembissssssBulutcuk Mimozacicegim ben buz lazere gittim çokta süper sonuç aldım hemde kumral olmama rağmen.
Deletedmom789 Zynpmom ben bunun hurafe olduğunu düşünüyorum açıkçası. Gebelikte çıkanlar kıldan ziyade tüy olarak çıkıyor, sonrasında da dökülüyor zaten. Bekarken yaptırdım hala aynı hiç artış olmadı
avaredolaniyorum Zynpmom lazer hamilelikten önce yaptırdım. Hayatta en büyük iyiliklerimden djdjdjdjd bacağım da çıkmıyor diğer bölgelerde tüy gibi onu da bir iki ayda bir yani. Tek genital ama o da yine eskisine göre %70 azaldı. Ve geç çıkıyor. Bir daha gidicem bende. hiçte boşa değil. zaten benim gittiğim yerde kadın hiç bir zaman tamamen bitmez dedi %70 ve üzeri azalma olur demişti. Genital ıslak bölge olduğu için o diğerlerine göre daha az bitiyor.
Afram96 Zynpmom kesinlikle dogru soyluyor tuylerimin bitmesine ragmen hamilelik arti dogumdan sonra sanki hic yapmamisim gibi oldu. Bende 2.cocuk olur diye gitmicem lazere bosa cocuk isi bitince yaptir dedi doktorum
Teemo07 Zynpmom oglum dan önce lazerle gidiyordum. Hatta Genitsl koltuk altı ve alt bacagı bitmişti. 6 ayda 1 gitsem yetiyordu. Hamileligimde jilet kullandım. Sıklaşmadı ama genitla ve koltuk altımda tek tük çıkmaya başladı. Şimdi tekrsr başlayacağım lazere o 2 yer için. Yani beni etkilemedi. Öyle Bi tüylenme de olmadı.
demirboy Zynpmom hayır boşa gitmiyor git çok rahat edersin. Kol koltuk altı bacaklar tamamen bitti bir daha çıkmadı. Benim genital bölge bitmemişti sadece orada kalan yerler çıkıyor şimdi oraya birkaç ayda bir birkaç seans gidicem sadece