Bugun tam 2 yasinda oglum son günlerde biraz rahatsız ama en sevdiği makarnayı bile yemiyor tükürüyor zaten benim 3 4 aydır dogru düzgün sütüm de gelmiyor damla damla yani aşırı bağımlı helede son gunlerde bıktırdı beni 2 yas sendromu meme için huysuzluk kendi huysuzluğu. Ilac kullandinizmi sut birikmesin diye birde neler yaptınız oyle acı falan sürmem asla bu psikolojiyi etkiliyormus bebekte onerilerinizi bekliyorum