espiri Mom54554 2 türlü köftelik bulgur var,biri beyaz biri siyah,çiğ köfteye siyah olanı yakışıyor yine de elinizde yoksa beyazla da deneyebilirsiniz🌻
Gizemlibirisi Mom54554 evet canım esas çiğ köfteye siyah köftelik bulgur konulur. Hatta Biz Antepliler köftelik simit deriz😇 bugğn yaptık yedik ev salçasıyla isotla falan harikaydı
Mom54554 lastrose86 doğal nerden bulcam kızzz 😅😅😅 bu bile pahalı satılıyor burada , yapacak bir şey yok en azından tat verir inşallah 😬
Mom54554 Yagmuurr haa anladım ya çocuğu bir yandan uyutuyordum yanlış basmışım orayı görünce ben bile şaşırdım ne alaka prematüre diyorum kendi kendime 😂😂😂
Mom54554 espiri yaa eşimin iş yerinde sadece beyaz köftelik bulgur var 🤗onunla idare edeyim siyahı bulana kadar
Baby_Mila Mom54554 Bu isot ama fabrikasyon el yapımı isot kırmızı oluyor urfaya gezmeye gittiğimde satan adam öyle söylemişti ve el yapımı yani kırmızı olan çok daha lezzetli oluyor