Bebeğimi aşıya götürdüğümde kilosu 5,5 çıktı ve hemşire az dedi. 1,5-2 saatte bir 80cc mama yiyor, fazlasını yiyemiyor.100 yaptığım zaman yine 80yiyor kalanıyla oynuyor. Hemsire 3 saatte bir 120cc mama yemesi gerekiyor dedi. Ama 24 saate tekabul edince ben onun soyledigi kadar mama vermis oluyorum hatta fazlasini vermis oluyorum.
Sizce kilosu az mı?