Morfrenk emys2939 gazlı bebek sancı çektiği, uykusuz kaldığı için gazı yokken bile huysuz olması çok normal. Yani bütün gün ağrıdan kıvrandığınızı düşünün geçtikten sonra siz nasıl olurdunuz? Biliyorum çok zor ama hepsi bir süreç, geçecek. Bizde 6ay yaşadık
BirrPrensessannesi emys2939 aynen benim kızım😬😁 kafasını yumrukluyor acıkınca kendini parçalıyor birden bire bağırıyor
Uyumsuzz Benim bebeğinde ilk 2 ay kıvrandı agladı zırladı gazdan sonra 1 ay rahat ettik şimdi 4.ayına girdi tekrar başladı bütün huysuzluk lar ağlamalar napıcagımı şaşırdım 🥺