aysenurkn bence çok takıntılı olmak iyi değil ya, tabi mümkün olduğunca hazır paketli gıdalardan uzak tutmak en iyisi, ama arada sırada olur öyle kaçamaklar. Ama işte atıyorum yoğurt mayalarken sütün ısısı 85 derece olmalı 84 olursa olmaz, zeytin yağ asit oranı 0.1 olmalı, aman yemeğine tatlı kaşığının ucu kadar tuz kaçtı yemesin zararlı falan bunlar bence gereksiz takıntılar. Tabi böyle düşünenlere de saygım sonsuz, sadece benim fikrim bu.