TugceArslan Maryyy Başka bir postta da yazdım kızım 3 aylık. Hipp combiotic kullanıyoruz bir haftadır. Tam bir hafta arayla ölçtük 500 gram almış kızım. Gaz ve kabızlık da olmadı. Çok severek içiyor
Ececavus Bence en ii kilo aldıran değilde gaz yapmayan besleyici kabız yapmayan mama tercih edilmeli tabi kilo aldırmasıda önemli ama öncelik bunlar benim için hip kullanıyorum
Maryyy TugceArslan bende buna basladim sorunumuz cozuldu de. Similac tuketiyoduk kilo alimimiz cok iydi. Bi endise etttim umarim oyle devam eder hipp ile diye.
Mom06 Maryyy biz sma kullanıyoruz doğduğundan beri 5 aylık 7600 kg bence iyi bi kg 1 yasında yeğenim 8.500 kg
Maryyy Mom06 yaaaaa. Bugun baktik 6200 kg olmusuz. 2 ay 21 gunluk. Kilosu cok iyi ama mamayi degistigim icin endise ettim.ilk hipp kutum bugun bitti.