neslicanben Ranamiran benim kızımda da aynısı var ama sorun olacağını sanmıyorum. Hatta bazen dudağında köpük köpük yapıyor 🤣
Morfrenk Ranamiran çünkü yutmayı bilmiyorlar, refleks olarak dışarı atıyorlar. Yani aşırı normal, hiç merak etmeyin
Mom89_ Ranamiran yenidoğan döneminde normal. Yutma refleksleri yok . 3-4 aya kadar devam eder daha :) sadece boğulurcasına biriktirmesin yeter çok tükürük oluyosa sırt üstü yatırmayın yan yatsın . Ne olur ne olmaz allah korusun