Ah anneler bebeğim 5 buçuk aylık oldu ama ben git gide zayıflıyorum yemem gayet iyi ama bu sonlarda iyicene yiyorum hiç boş kalamıyorum sanki içimde bi boşluk varda dolmuyor ve ben aksine kilo vermeye devam ediyorum ve artık bu zayıflık bende iyicene kötü durmaya başladı evet biliyorum ne güzel zayıfsın diceksiniz ama bu durum öyle değil benim gibi olan varmı bana bi yardımcı olun lütfenn