Benimki de 14 aylık 8 ön diş 4 kök dişi var 2 beyin ameliyatı geçirdi 1 buçuk ay yoğun bakımda kaldık yeni çıktık falan ama ek gıda da çok uğraşırsam başında durup çok çok oyalarsam ne yaptıysam yetirebiliyorum. Sadece çokça oyalıyor. Keyfi gelirse 10 dakikada bitiriyor yok gelmezse saatlerimi alıyor. Sabırla bekliyorum. Hastane ortamından da çokça etkilendi o sebepten pekte yürümüyor elimden tutup hep gezdirin diyor ilk adım arabası ile biraz biraz kendi gidiyor ama cesareti yok . Dede baba mama meme gel hadi bi kaç hayvam sesini yeni yeni anne anane falan diyor.