Dün 2 aylık aşımızı yaptırdım sürekli emdi sakinleşti bugün almıyor ayakta denedim yatarak denedim beyaz gürültü denedim yok çığlık çığlığa bağrıyor çok aç olduğu halde almadı mecbur kaşıkla mama verdim nasıl iştahla içti sinir oldum nolur geçici olsun yoksa naparım😒