Kizlar Türkçeyle başladım bu ay Türkçe konularını bitiricem günlük bir konu+500 soru. Bugün sözcükte anlamla başladım iki kaynaktan bir sürü soru çözdüm belki 500 u geçmiştir tabi yanlışlarım oluyor ama doğrular çoğunlukta Türkçe diyip kucumsemezlik yapmicam onada adam akıllı calisicam. Bu ayı Türkçe’ye ayırdım.Turkce bitince branş denemesiyle devam edip matematiğe gecicem onada 2-2,5 ay veriyorum matematigim çok kotu sifirim konuya değilde soru ve denemelere vakit ayırmak istiyorum. Nisan-mayıs tarihle geçecek Hazirani coğrafyaya ayırdım temmuz vatandaşlık yapabilirsem agustos-eylul genel tekrar ve denemelere ayiricam. Sizce imkansız mi kendimce bir plan yaptım ve planıma göre çok güzel konular bitiyor yetişiyor. Uykusuz kalicam bu süreçte baya bir ama umarım istediğim puanı alırım. Ders ders ilerlicem malum çocuk var aynı anda bir sürü derse çalışamıyorum bitirdiğim derslerde denemelere gecicem yanlisim çıkarsa dönüp o konuya tekrar bakicam. Siz nasıl ilerliyorsunuz?