1ana_2evlat Sarlaan Elimde var cift yönlü baby2go siyah ic pedi gri olandan guzel cok portatif ve kullanışlı hafifte son 350 diyorum düşünürseniz resim atarim
Busranur34 Ben satmayı düşünüyorum az kullanildi 9 ayda 10 kez binmistir fotoğraf atmayı bilmiyorum tarif edersiniz fotoğrafta gönderirim
Deletedmom54544 Busranur34 https://imgyukle.com/ ✅ yüklemeye başla ✅ Fotoğrafın altındaki URL adresini kopyala ✅buraya yapıştır 👍
Liva2210 Sarlaan canım ben satıyorum hiç kullanmadım araba sıfır . Puseti 3-4 kere kullandım. Yoyko city