GizemKuzeyKaran Ne olur yardım çok tedirginim ara ara öksürüyor.Büyük abimiz hasta muhtemelen ondan geçti. Ne yapabilirim?
GizemKuzeyKaran BenMathilda Doktorumuzu aradım en iyi şey anne sütü bol bol emzirin dedi ama yine de çok tedirginim 😔
GizemKuzeyKaran Doktorumuzu aradım en iyi şey anne sütü bol bol emzirin dedi ama yine de çok tedirginim 😔
BenMathilda GizemKuzeyKaran aa olmaz ama öyle. Sırtını dinlemeli. 0-6 ay grubunda bronsit cok hızlı ilerler. Mümkünse anne sütünden baska tedavi yontemi bilen bir doktora mutlaka gösterin derim🙏