Merhaba kızlar bende İdrar kaçırma problemi var. Doğumdan sonra normalmiş ama bende doğum sonrası olmadı. Emzirme döneminde idrarımı çok tuta tuta oldu. Hapşırmak gülmek kabusum oldu resmen bunun bi tedavisi var mı? Doktora gitsem hangi bölüme gitmem lazım