Kızlar kızım 12 ay 8 günlük , geçende sağlık ocağına gittik yürüyo mu diye sordu hayır dedim. Bu aylarda yürümesi lazım dedi kafam karıştı. Kızım 7 aylıktan beri koltukların kenarıda tutunup kalkıyor gidiyor. Çok hızlı emekliyor. Her istediği yere emekleyerek gidiyor. Tutunup kalkıyor falan elimden tutunca yürüyor ben sadece parmağımı veriyorum. O tutunup gidiyor vs ama dışında yürümuyo korkuyı sanırım. Sizcr ne zaman yürür