Delice_zeytinn Aptamil 2 numaraya geçtik bebeğim 6 ay beş günlük ama 2 numaradan önce hafif tadımlar yapıyorduk göğsünde ve karnında kızarıklıklar olunca bıraktım ek gıdayı hala devam etti kızarıklık . Acaba mama alerjisi olabilir mi yaşayan var öı
_YanakReisinAnnesii Delice_zeytinn bir çoğu mamanın içinde süt ürünleri yumurta gibi alerjen maddeler var bebeğinizin bunlardan birisine alerjisi varsa alerji maması kullanmanız gerek yani önce bi çocuk doktoruna götürüp muayene ettirmeniz gerekir o duruma göre alerji doktoruna yönlendiriyor
Delice_zeytinn _YanakReisinAnnesii bugün çocuk doktorumuz baktı ama kesim bişey diyemem allerji doktoruna yönlendirdi daha önce allerji için zaditen kullanıyordum geçmeyince bekleyip bir hafta sonra allerji testi yapalım dedi