Bende de aynı problem vardı. Hamileliğimde başladı mide ağrıları, safra kesesinden kaynaklandığını bilmiyorduk. Doğumdan sonra geçer dedik ancak daha da şiddetlendi. Mideye vuran kramplar, kusmalar ve sırt ağrısı… Dayanılmazdı, acillik oluyordum. Emzirdiğini için serum verip gönderiyorlardı. En sonunda genel cerrahiye gittim ve safra kesemde çok sayıda taş ve çamurlaşma olduğunu öğrendim. Doktor ameliyat dedi. Daha 40 gün önce sezaryen olmuştum ve bir daha ameliyat olma durumu beni psikolojik olarak çok etkiledi. Ağrılarım dayanılmazdı ve hemen olsun istedim. Sütümü önceden sağıp buzluya koydum. 24 saat enziremiyorsunuz çünkü narkoz aldığınız için. Ağrıların yanında ameliyat hiçbir şey… Çok şükür kurtuldum o ağrılardan.