Merhaba kızlar 8 ay 10 günlük bi kızım var ona ilk aylar ara ara kitaplar okudum tabi o zaman çok güzel dinliyordu ama hareketlenmeye algıları açılmaya başladıkça kitabı elimden almak istedi okurken sinirli gibi çığlıklar attı resmen okumamı istemedi ve uzun süredir okumuyorum bu saatten sonra sevmez mi acaba ona alıştırmak için nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardımcı olabilir misiniz