Dorukunannesiiii Bebeğim 6 günlük yeşil su gibi kaka yapiyor her 2 saatte bir değiştiriyorum normal mi cumartesi kontrol var korkuyorum sarilikta var bebekte sarılık değeri en son 12 ydi
fairytaleofthestars Dorukunannesiiii anne sütüyle besleniyor sulu olması normal bildiğim kadarıyla ve o yeşil kaka zamanla sarıya dönecek..😊danışın doktorunuza inşallah bir şey yoktur ben böyle biliyorum bu aşamalardan geçtik 55 günlüğüz, sağlıcakla büyütün
Silifkecilegimmisin Dorukunannesiiii bize doktorumuz yeni doğan ishal olmaz demişti. Bende sormuştum sen kendin üşüttün mü ? Yeşillik yedin mi ? Yenidoğan baya cıvık yapar 😊😊
Hsrtgndz Dorukunannesiiii sarılığın kakayla.atiyor normal bizimde öyle ydi yabi normal ve ishal deilmis anne sütü ile beslendiği için sadece. O şekilde kaka yapiyrlar sarılık bitene kadar bizimde Kalamış degisikti
Dorukunannesiiii fairytaleofthestars evet anne sütüyle besleniyor çok dikkat ediyorum soğukta almadı ama anne sütü içmesi arttı bir anda emerken su gbi kaka yapiyor 2 saate bir
Silifkecilegimmisin Dorukunannesiiii Evet senden bebeğe geçermiş. Doktor bana da sordu bende de vardı seninde öyle sanırım :D