kubraburak Merhaba bayanlar 4 aylık bebeğim grip oldu burun aspirötürü ile burnunu temizlerken kan la karışık sümük geldi tedirgin oldum yanlış bişey mi yaptık başına gelen var mı
BugsBunnyy kubraburak hızlı mi vektiniz acaba aspiratör zaten onerilmiyor bence hic girmeyin o ise bizde düştük o hataya kulaga kadar zarar veriyor
DefneBuket kubraburak Merhabalar aspiratörle değilde burnunu yıkayabilirsiniz o daha iyi olur bebeğiniz için çok geçmiş olsun 🌸 soğuk buhar makinesi varsa kullanabilirsiniz vikisi sıcak suya atıp odasına buğu şeklinde yapabilirsiniz iyi geliyor
elmaliturtam Hızlı değil yavaş çekmeniz gerekiyor grip durumunda gece uykusu önce yapın sık sık yapmakta zarar verir odayı da nemlendirin o da işe yarar
elmaliturtam kubraburak geçer zedelenmiştir merak etmeyin zamanla alışıyoruz böyle böyle doğruyu buluyoruz sağlıkla büyüsün minik