aliMommy sab simplex ve biogaia en iyi gaz damlasıymış ikisi bir kullanılırsa gazdan eser kalmıyor dediler kolik oğluma ilk ayda kullandık ikisini gaz sorunumuzu o anda tam geçirmedi diyebilirim ama şuan 2 aylık gaz diye bişey kalmadı metsilde çok hafif bi gaz damlası diye duydum şimdide onu veriyorum arada sırada psikolojik olarak gaz sorunumuz halen devam ediyor gibi düşündüğüm için doktorumuz metsili önerdi hafif bi damla onu kullan bari dedi fiyat olarak metsil çok çok uygun ilk söylediklerimin fiyatı baya tuzluu 😏