Merhaba, Pazartesi günü spinal sezeryanla doğum yaptım ve bugün sol bacağım şişti ayak bileğiö özellikle şiş, doğum sonrası sol bacağımı da sağ bacağıma göre geç hissetmiştim böyle bir durum başına gelen var mı? Acile gittim doktor böyle durumların normal olduğunu söyledi ama içime sinmedi.