Merdal Aman Allahım Bursa’dan İstanbul’a geldim bir daha tövbe o aylardaydı oğlum da. Ama mecbursan yapacak bişey yok. Gece yolculuğu olması şans. Biz 6 7 gibi çıkmıştık uykuya denk gelmemişti ineceğimiz zamana uyumuştu. 🤦🏻♀️ Her ihtimale karşı oyalayacak oyuncaklar olsun. Araba sallar uyur zaten inşallah gece olunca rahat olur yine.