Mavisim Kızlar 5 aylık ikizlerim car sadece 3 ay emdiler düzenli şimdi memelerim sızlıyo topak topak olmuş sol memede böyle birşey farkettim nohut kadar birşey sızlıyo amlamadım emziremeyen anneler yorum yazın lütfen normalmi
tugbao Mavisim uzgunum ama mastit. ilerlemeden ilik bi dus alip sagin, goguslerinizi bosaltin ya da bebisler emiyosa emzirin. acildigini gorceksiniz.
Mavisim tugbao ama mastit böyle ele top top gelirmii yani nasıl desem sol mememde dahada belirgin böyle nohut kadar ama böyle kitle gibi depil meme dokusu gibi birşey faekettim sızlıyor dokununca
Mavisim 9999 ya sol mememde böyle elime kitle demiyimde meme dokusy toplanmış gibi nohut kadar brieşy var sanki
tugbao Mavisim sutunuz dugunlenmis de olabilr. her iki turlu de sutunuzden kurtulmaktan baska careniz yok.