Byzm merhaba bizim de tam 6. Günde sarılık değerimiz 19 du. 1 gece yattık fototerapi aldık. O gece çok korktuk, çok zor bir geceydi. Ama inanın geçiyor. Sadece sakin olun, bol bol emzirin. Bir de biz o gece doktor önerisiyle mama da vermiştik daha çok kaka yapsın ve sarılığı atlatsın diye belki sizin doktorunuz da mama yemesini önerir isterseniz bir sorun. Lütfen sakin olun ve rahatlayın, ışınla ve beslenmeyle tamamen geçecek.