Aras_mehtap42 120 cc den 150 ye yeni çıkardım ama hala ağlıyo devamını istiyo hic anne sütü almiyo birde reflu var cok icincede kusuyo
Zeynebinannes Aras_mehtap42 5 aylık olduk reflü var sırf bu yüzden 120 veriyorum hala 150-180 denedim ama o zaman çok kusuyor 120 verdiğimde çok nadir kusması o yüzden yetiyor diye düşünüyorum
Aras_mehtap42 Zeynebinannes üç saati buluyo mu acaba benimki üç saat zor dayaniyo artik 120 ile de doymuyo 150 de kusturuyo napsam bilemedim😏